Vyberte si vhodnou variantu
- Poskytnutí sídla společnostiUvedená cena platí při uzavření smlouvy na 5 a více let.
- Stálý provoz recepce
- Převzetí pošty
- Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMSTato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
- Klientský systémNeboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
- Přeposílání pošty + poštovnéTato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
Basic
Standard
Exclusive
Premium
- Poskytnutí sídla společnosti
- Stálý provoz recepce
- Převzetí pošty
- Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMSTato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
- Klientský systémNeboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
- Přeposílání pošty + poštovnéTato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
Basic
- Poskytnutí sídla společnosti
- Stálý provoz recepce
- Převzetí pošty
- Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMSTato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
- Klientský systémNeboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
- Přeposílání pošty + poštovnéTato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
Standard
- Poskytnutí sídla společnosti
- Stálý provoz recepce
- Převzetí pošty
- Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMSTato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
- Klientský systémNeboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
- Přeposílání pošty + poštovnéTato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
Exclusive
- Poskytnutí sídla společnosti
- Stálý provoz recepce
- Převzetí pošty
- Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMSTato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
- Klientský systémNeboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
- Přeposílání pošty + poštovnéTato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
Premium
*Uvedené ceny platí při uzavření smlouvy na 5 a více let.
Nejste si jisti, která varianta je pro vás ta pravá? Nebo se chcete zeptat na cokoli ohledně virtuálního sídla? Využijte zdarma video konzultaci s pracovníkem naší společnosti, který vám veškeré dotazy zodpoví.
Ozvěte se nám, a my vám virtuální sídlo nebo založení společnosti připravíme na míru

Měsíc zdarma automaticky zahrnujeme do objednávek uzavřených na tři a více let.
Nemusíte se obávat nečekaných poplatků a nepříjemných překvapení, naše ceny jsou stabilní.
Co v rámci služby virtuálního sídla dostanete?
Klientský systém
Neboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím našeho webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu.
Lukrativní adresa Praha 1, Praha 2
Své nové virtuální sídlo budete mít na prestižní adrese v centru Prahy. Praha 1 – pouze dvě minuty pěšky od Staroměstského náměstí a sedm minut od Karlova mostu. Vaša nová adresa bude: Kaprova 42/14, Praha 1. Praha 2 – dvě minuty pěšky od stanice metra Palackého náměstí. Vaša nová adresa bude: Trojická 1910/7, Praha 2.
Zasedací místnost
Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost pronájmu zasedací místnosti.
Přeposílání pošty + poštovné
Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMS
Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
Založení společnosti
Založení společnosti na míru, dle Vašich představ. Kompletní služby v jednom balíčku.
To vše již
od
2,90 Kč / den
Ostatní služby
Možností, jak vaše virtuální sídlo nastavit, máme mnoho. Zanechte nám zprávu a my Vám ceny předem a transparentně připravíme dle vašich potřeb a služeb, které opravdu využijete.