Ceník

Vyberte si balíček, který vám nejvíce vyhovuje.

Využijte naši exkluzivní nejnižší cenu – 90 Kč měsíčně za poskytnutí sídla firmy v Praze 1! Zde najdete náš ceník dalších služeb – ceny jsou stabilní, nemusíte mít strach z nečekaných poplatků a nepříjemných překvapení.

Vyberte si svůj balíček
  • Poskytnutí sídla společnosti
  • Stálý provoz recepce
  • Převzetí pošty
  • Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMS    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
  • Klientský systém    
    Neboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
  • Přeposílání pošty + poštovné    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
  • Zasedací místnost    
    Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost využití zasedací místnosti.
  • Založení společnosti

Balíček 1

od 90 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 30%

Balíček 2

od 179 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 40%
  • od 4 900 Kč bez DPH

Balíček 3

od 189 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 50%
  • od 4 900 Kč bez DPH

Balíček 4

od 209 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 60%
  • od 4 900 Kč bez DPH
Vyberte si svůj balíček
  • Poskytnutí sídla společnosti
  • Stálý provoz recepce
  • Převzetí pošty
  • Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMS    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
  • Klientský systém    
    Neboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
  • Přeposílání pošty + poštovné    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
  • Zasedací místnost    
    Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost využití zasedací místnosti.
  • Založení společnosti

Balíček 1

od 90 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 30%
Vyberte si svůj balíček
  • Poskytnutí sídla společnosti
  • Stálý provoz recepce
  • Převzetí pošty
  • Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMS    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
  • Klientský systém    
    Neboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
  • Přeposílání pošty + poštovné    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
  • Zasedací místnost    
    Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost využití zasedací místnosti.
  • Založení společnosti

Balíček 2

od 179 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 40%
  • od 4 900 Kč bez DPH
Vyberte si svůj balíček
  • Poskytnutí sídla společnosti
  • Stálý provoz recepce
  • Převzetí pošty
  • Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMS    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
  • Klientský systém    
    Neboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
  • Přeposílání pošty + poštovné    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
  • Zasedací místnost    
    Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost využití zasedací místnosti.
  • Založení společnosti

Balíček 3

od 189 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 50%
  • od 4 900 Kč bez DPH
Vyberte si svůj balíček
  • Poskytnutí sídla společnosti
  • Stálý provoz recepce
  • Převzetí pošty
  • Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMS    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
  • Klientský systém    
    Neboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
  • Přeposílání pošty + poštovné    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
  • Zasedací místnost    
    Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost využití zasedací místnosti.
  • Založení společnosti

Balíček 4

od 209 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 60%
  • od 4 900 Kč bez DPH

Ostatní služby

Korespondenční adresa

300 Kč / jednorázově

Pro klienty, kteří nepotřebují umístit v našich prostorách sídlo společnosti/místo podnikání, nabízíme možnost zřízení korespondenční adresy, tedy kontaktního místa pro přijímání pošty. Klient si volí jednu z doplňkových služeb.

Pronájem zasedací místnosti

490 Kč / hodina

Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost pronájmu zasedací místnosti.

Asistence při převodu firmy

890 Kč / firma

Klientům nabízíme možnost zastupování při zápisu změny sídla do obchodního rejstříku.

Služby

Klientský systém

Neboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím našeho webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu.

Lukrativní adresa Praha 1

Své nové virtuální sídlo budete mít na prestižní adrese v centru Prahy. Pouze dvě minuty pěšky od Staroměstského náměstí a sedm minut od Karlova mostu. Vaša nová adresa bude: Kaprova 42/14, Praha.

Zasedací místnost

Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost pronájmu zasedací místnosti.

Přeposílání pošty + poštovné

Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.

Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMS

Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.

Založení společnosti

Založení společnosti na míru, dle Vašich představ. Kompletní služby v jednom balíčku.