Ceník

Vyberte si balíček, který vám nejvíce vyhovuje.

První měsíc od nás máte zdarma!

Měsíc zdarma je automaticky zahrnut na objednávky uzavřené na 3 a více let.  Využijte  naši exkluzivní nejnižší cenu – 90 Kč měsíčně za poskytnutí sídla firmy v Praze 1 nebo Praze 2! Zde najdete náš ceník dalších služeb – ceny jsou stabilní, nemusíte mít strach z nečekaných poplatků a nepříjemných překvapení.

Více informací obdržíte s potvrzením poptávkového formuláře.

Vyberte si svůj balíček
  • Poskytnutí sídla společnosti
  • Stálý provoz recepce
  • Převzetí pošty
  • Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMS    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
  • Klientský systém    
    Neboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
  • Přeposílání pošty + poštovné    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
  • Zasedací místnost    
    Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost využití zasedací místnosti.
  • Založení společnosti
  • Poplatek za vystavení souhlasu s umístením sídla

Balíček 1

od 90 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 30%
  • Cena na vyžádání
  • 150 Kč včetně DPH

Balíček 2

od 149 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 40%
  • od 7 490 Kč bez DPH
  • 150 Kč včetně DPH

Balíček 3

od 159 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 50%
  • od 7 490 Kč bez DPH
  • 150 Kč včetně DPH

Balíček 4

od 179 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 60%
  • od 7 490 Kč bez DPH
  • 150 Kč včetně DPH
Vyberte si svůj balíček
  • Poskytnutí sídla společnosti
  • Stálý provoz recepce
  • Převzetí pošty
  • Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMS    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
  • Klientský systém    
    Neboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
  • Přeposílání pošty + poštovné    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
  • Zasedací místnost    
    Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost využití zasedací místnosti.
  • Založení společnosti
  • Poplatek za vystavení souhlasu s umístením sídla

Balíček 1

od 90 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 30%
  • 150 Kč včetně DPH
Vyberte si svůj balíček
  • Poskytnutí sídla společnosti
  • Stálý provoz recepce
  • Převzetí pošty
  • Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMS    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
  • Klientský systém    
    Neboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
  • Přeposílání pošty + poštovné    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
  • Zasedací místnost    
    Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost využití zasedací místnosti.
  • Založení společnosti
  • Poplatek za vystavení souhlasu s umístením sídla

Balíček 2

od 149 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 40%
  • od 7 490 Kč bez DPH
  • 150 Kč včetně DPH
Vyberte si svůj balíček
  • Poskytnutí sídla společnosti
  • Stálý provoz recepce
  • Převzetí pošty
  • Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMS    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
  • Klientský systém    
    Neboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
  • Přeposílání pošty + poštovné    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
  • Zasedací místnost    
    Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost využití zasedací místnosti.
  • Založení společnosti
  • Poplatek za vystavení souhlasu s umístením sídla

Balíček 3

od 159 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 50%
  • od 7 490 Kč bez DPH
  • 150 Kč včetně DPH
Vyberte si svůj balíček
  • Poskytnutí sídla společnosti
  • Stálý provoz recepce
  • Převzetí pošty
  • Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMS    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
  • Klientský systém    
    Neboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
  • Přeposílání pošty + poštovné    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
  • Zasedací místnost    
    Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost využití zasedací místnosti.
  • Založení společnosti
  • Poplatek za vystavení souhlasu s umístením sídla

Balíček 4

od 179 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 60%
  • od 7 490 Kč bez DPH
  • 150 Kč včetně DPH

Ostatní služby

Korespondenční adresa

300 Kč / jednorázově

Pro klienty, kteří nepotřebují umístit v našich prostorách sídlo společnosti/místo podnikání, nabízíme možnost zřízení korespondenční adresy, tedy kontaktního místa pro přijímání pošty. Klient si volí jednu z doplňkových služeb.

Pronájem zasedací místnosti

490 Kč / hodina

Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost pronájmu zasedací místnosti.

Asistence při převodu firmy

890 Kč / firma

Klientům nabízíme možnost zastupování při zápisu změny sídla do obchodního rejstříku.

Služby

Klientský systém

Neboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím našeho webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu.

Lukrativní adresa Praha 1, Praha 2

Své nové virtuální sídlo budete mít na prestižní adrese v centru Prahy. Praha 1 – pouze dvě minuty pěšky od Staroměstského náměstí a sedm minut od Karlova mostu. Vaša nová adresa bude: Kaprova 42/14, Praha 1. Praha 2 – dvě minuty pěšky od stanice metra Palackého náměstí. Vaša nová adresa bude: Trojická 1910/7, Praha 2.

Zasedací místnost

Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost pronájmu zasedací místnosti.

Přeposílání pošty + poštovné

Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.

Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMS

Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.

Založení společnosti

Založení společnosti na míru, dle Vašich představ. Kompletní služby v jednom balíčku.