Ceník

Vyberte si balíček, který vám nejvíce vyhovuje.

Využijte naši exkluzivní nejnižší cenu – 90 Kč měsíčně za poskytnutí sídla firmy v Praze 1 nebo Praze 2! Zde najdete náš ceník dalších služeb – ceny jsou stabilní, nemusíte mít strach z nečekaných poplatků a nepříjemných překvapení.

Vyberte si svůj balíček
  • Poskytnutí sídla společnosti
  • Stálý provoz recepce
  • Převzetí pošty
  • Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMS    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
  • Klientský systém    
    Neboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
  • Přeposílání pošty + poštovné    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
  • Zasedací místnost    
    Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost využití zasedací místnosti.
  • Založení společnosti

Balíček 1

od 90 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 30%

Balíček 2

od 179 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 40%
  • od 4 900 Kč bez DPH

Balíček 3

od 189 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 50%
  • od 4 900 Kč bez DPH

Balíček 4

od 209 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 60%
  • od 4 900 Kč bez DPH
Vyberte si svůj balíček
  • Poskytnutí sídla společnosti
  • Stálý provoz recepce
  • Převzetí pošty
  • Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMS    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
  • Klientský systém    
    Neboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
  • Přeposílání pošty + poštovné    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
  • Zasedací místnost    
    Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost využití zasedací místnosti.
  • Založení společnosti

Balíček 1

od 90 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 30%
Vyberte si svůj balíček
  • Poskytnutí sídla společnosti
  • Stálý provoz recepce
  • Převzetí pošty
  • Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMS    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
  • Klientský systém    
    Neboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
  • Přeposílání pošty + poštovné    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
  • Zasedací místnost    
    Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost využití zasedací místnosti.
  • Založení společnosti

Balíček 2

od 179 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 40%
  • od 4 900 Kč bez DPH
Vyberte si svůj balíček
  • Poskytnutí sídla společnosti
  • Stálý provoz recepce
  • Převzetí pošty
  • Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMS    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
  • Klientský systém    
    Neboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
  • Přeposílání pošty + poštovné    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
  • Zasedací místnost    
    Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost využití zasedací místnosti.
  • Založení společnosti

Balíček 3

od 189 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 50%
  • od 4 900 Kč bez DPH
Vyberte si svůj balíček
  • Poskytnutí sídla společnosti
  • Stálý provoz recepce
  • Převzetí pošty
  • Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMS    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.
  • Klientský systém    
    Neboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu. Zprávy jsou v systému uloženy po dobu tří měsíců.
  • Přeposílání pošty + poštovné    
    Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.
  • Zasedací místnost    
    Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost využití zasedací místnosti.
  • Založení společnosti

Balíček 4

od 209 Kč/ měsíc bez DPH
  • Sleva až 60%
  • od 4 900 Kč bez DPH

Ostatní služby

Korespondenční adresa

300 Kč / jednorázově

Pro klienty, kteří nepotřebují umístit v našich prostorách sídlo společnosti/místo podnikání, nabízíme možnost zřízení korespondenční adresy, tedy kontaktního místa pro přijímání pošty. Klient si volí jednu z doplňkových služeb.

Pronájem zasedací místnosti

490 Kč / hodina

Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost pronájmu zasedací místnosti.

Asistence při převodu firmy

890 Kč / firma

Klientům nabízíme možnost zastupování při zápisu změny sídla do obchodního rejstříku.

Služby

Klientský systém

Neboli osobní datová schránka. Tato služba zahrnuje (nahrazuje) skenování pošty. V den přijetí je zásilka otevřena, naskenována a uložena klientovi do jeho klientského systému, do kterého se přihlašuje prostřednictvím našeho webového portálu. V ten samý moment, kdy je sken listiny vložen do klientského systému je klientovi zaslán informativní email, že v klientském systému má novou zprávu.

Lukrativní adresa Praha 1, Praha 2

Své nové virtuální sídlo budete mít na prestižní adrese v centru města. Praha 1 – Pouze dvě minuty pěšky od Staroměstského náměstí a sedm minut od Karlova mostu. Praha 2 – dvě minuty pěšky od stanice metra Palackého náměstí.

Zasedací místnost

Svým klientům pro realizaci obchodních schůzek případně realizaci kontrol ze strany finančního úřadu nebo jiných orgánů státní správy nabízíme možnost pronájmu zasedací místnosti.

Přeposílání pošty + poštovné

Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvy k převzetí) a jednou týdně přeposlání převzaté pošty na adresu zvolenou klientem. Odměna za tuto službu je stanovena paušálně s tím, že kromě této paušální odměny je 1x za 6 měsíců realizována fakturace skutečných nákladů vynaložených na poštovné.

Informace ohledně došlé pošty na e-mail/SMS

Tato služba zahrnuje převzetí veškeré korespondence (v případě zásilek do vlastních rukou pouze výzvu k převzetí) a v den přijetí zásilky okamžité zaslání informace o převzetí prostřednictvím e-mailu, nebo sms zprávy. Klient je tak ihned informován o tom, že mu do sídla přišla pošta.

Založení společnosti

Založení společnosti na míru, dle Vašich představ. Kompletní služby v jednom balíčku.