Klientský systém funguje na bázi datové schránky – po obdržení Vaší pošty vše nascenujeme a vložíme do klientského systému. Pod vlastním přihlášením lze poštu okamžitě vidět po dobu 3 měsíců. Průběžně se vyzvedávají nascenované dopisy v kanceláři Kaprova 42/14.
-
Co je to klientský systém?
-
Jak se poprvé přihlásit do klientského systému?
Přihlášení do klientského systému je potřeba provést neprodleně po uzavření smlouvy, aby klient vloženou poštu po nascenování viděl. Rádi Vám zašleme instrukce pro první přihlášení na email, nebo poradíme na telefonním čísle 608 067 888.
-
Jak dlouho trvá vyřízení veškeré administrativy?
Samotná schůzka trvá cca 15 minut. Na schůzce se podepíší veškeré listiny a uhradí faktura za sídelní služby. Následně je Vám předán souhlas s umístěním sídla.
Nově můžete využít uzavření nové smlouvy online včetně první video konzultace ZDARMA.
-
Musím se na uzavření smlouvy osobně dostavit?
Nemusíte. Díky profesionální využívané platformě OK dokument dokážeme zaručit rychlý a naprosto bezpečný podpis smluvních dokumentů na dálku. Veškeré založení založíme online.
-
Kdy dostanu souhlas s umístěním sídla?
V případě, že nás budete kontaktovat dopředu, budete mít souhlas umístěním sídla připravený na osobní schůzce. V případě vyřízení prostřednictvím e-mailu až po obdržení podepsané smlouvy a uhrazené faktuře.
-
Na jakou nejkratší dobu jsi lze sídelní služby předplatit?
Nejkratší doba, na kterou si můžete sídelní služby předplatit je jeden rok.
-
Je možné vše vyřídit i bez osobní návštěvy naší kanceláře?
Pokud si z časových, nebo jiných důvodů nemůžete osobně převzít a podepsat listiny je možné vše vyřídit elektronickou cestou. V tomto případě vyžadujeme na smlouvě ověřený podpis a souhlas s umístěním sídla je zasílán až po uhrazení faktury a obdržení podepsané smlouvy.
-
Je možné hradit platební kartou?
Nabízíme možnost uhradit služby pří podpisu smlouvy platební kartou, také v hotovosti.
-
Je možné si u Vás zřídit pouze korespondenční adresu?
Ano. Máte své sídlo a z nějakého důvodu potřebujete pouze, místo kam by Vám chodila pošta? I to je možné u nás zřídit.
-
Je možné vše vyřešit na základě plné moci?
Ano. Podpis zmocnitele na plné moci musí být úředně ověřen a plná moc musí být určena k podpisu smlouvy a zavázání vedlejšího účastníka k případným závazkům společnosti.
-
Mám službu info na e-mail/sms, do kdy je možné si poštu převzít?
Provozní doba kanceláře je od 10:00 – 16:00 hodin. V tuto dobu je možné si poštu převzít. V ostatních hodinách pouze na základě předchozí domluvy.
-
Může poštu za mě převzít i jiná osoba?
Ano, poštu může vyzvednout kdokoliv, jen je zapotřebí předem prostřednictvím e-mailu tuto osobu nahlásit.