Testovali jste svůj nápad?

Nebudete vědět, zda bude vaše firma životaschopná, dokud svůj nápad nevyzkoušíte na jiných.

„Otestujte si to – nejen na přátelích, kteří jsou příliš zdvořilí, aby vám řekli pravdu, ale s přímými lidmi, kteří by mohli tvořit vaše ideální cílové publikum, a poslechněte si zpětnou vazbu,“ říká Lisa McCartneyová, manažerka v matematické společnosti płyty.

„Pokud vaše cílová vzorek říká, že je váš produkt fantastický a ptají se, kde ho mohou získat, víte, že jste na dobré cestě. Ale pokud nejsou příliš nadšeni, pravděpodobně to není až tak dobrý nápad, jak jste si mysleli. “

Jste otevření každé radě?

Pokud nejste připraveni změnit nebo přizpůsobit svůj nápad tak, aby vyhovoval tomu, co vaši zákazníci budou chtít, váš podnikatelský nápad pravděpodobně nebude až takový vhodný.

„Úspěch přijde, když jste ochotni naslouchat a zvážit řadu jiných,“ řekla Angie Yasulitis, generální ředitelka a řídící partner společnosti The Yazoo Group. „Většina dobrých nápadů se vylepšuje, aby se dostaly na trh. Být uzavřen zabíjí každý obchod. “

Jak budete promovat svůj byznys?

Mnozí podnikatelé přemýšlejí o problémech, které je podnikání vyřeší, ale ne o tom, jak přiblíží svůj obchod svým cílovým zákazníkům. Jesse Lipson, zakladatel a výkonný ředitel společnosti Real Magic říká, že právě vaše marketingová strategie dokáže určit, zda je vaše podnikatelská myšlenka dobrá.

„Pokud máte dobrou marketingovou strategii a slušný produkt, pravděpodobně budete mít úspěch,“ řekl Lipson. „Ale pokud máte skvělý produkt bez znalosti, jak oslovit potenciální zákazníky, bude opravdu těžké udělat váš byznys úspěšným.“

Jsou vaše cíle reálné?

Tak, jak je důležité, abyste byli nadšeni ze svého nového podnikatelského nápadu, je důležité, abyste s očekáváním zůstali při zemi a byli realističtí. Thomas J. Gravina, spoluzakladatel a výkonný předseda představenstva společnosti Evolve IP, řekl, že při zakládání podniku byste neměli být úplným snílkům.

„Jen proto, že máte vizi a rozhodnete se ji vybudovat, neznamená to, že zbytek přijde sám od sebe,“ řekl Gravina. „I když máte nápad, který je originální, revoluční nebo pokrokový, měla by existovat skutečná a pevná tržní příležitost, aby se zajistil jeho úspěch. Jakýkoliv nový obchodní případ nebo nové úsilí musí mít životaschopný trh, kde můžete prodávat hned teď – ne teoreticky nebo na základě předpokladu, že se uplatníte na trhu někdy v budoucnosti. “

Spočítejte si to

Zkuste si alespoň odhadem spočítat všechny vaše náklady a výnosy a přijdete na to, kolik vlastně potřebujete těchto produktů nebo služeb poskytnout nebo prodat. Pokud si otevřete e-shop, kde budete prodávat sluneční brýle, a z každého kusu budete mít zisk 5 EUR, museli byste prodat alespoň 300 kusů měsíčně, abyste z toho měli nějaký výdělek.

Do výdajů si započítejte nejen samotnou hodnotu produktů, které nakoupíte například od dodavatele, ale zároveň i náklady na založení eshopu a jeho administraci, marketing, správu sociálních sítí, webhosting, fotografování produktů, účetnictví, daň, případně clo, pokud jde o zboží ze zahraničí . A také čas, který budete věnovat implementaci produktů a vedení obchodu.

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti