Zkuste se zamyslet nad tím, kolik procent firem profituje z pandemie způsobené koronavirem a kolik firem bylo celou touto krizí zasaženo negativně. Pravděpodobně jste došli k závěru, že znáte více segmentů obchodu z druhé kategorie. My se však v tomto článku zaměříme na ty šťastlivce, kteří se z domácí karantény rozhodli vytěžit maximum. A rozhodně se jim to daří!

Farmaceutické firmy

Zdraví je v hodnotovém žebříčku většiny lidí na prvním místě. Všichni dobře víme, že už od začátku této nepříznivé situace nám všichni virologové, imunologové, lékaři, známí, příbuzní a mnoho samozvaných epidemiologů doporučuje zaměřit se na posilnění imunity. Přesně to je i důvod, proč farmaceutické firmy a prodejci doplňků stravy z koronakrize profitují snad nejvíce.

Streamovací služby

Během dní strávených mezi čtyřmi stěnami našeho bytu nebo domu se přeci musíme nějak zabavit! Právě proto se streamovací společnosti dostaly do úzkého výběru našeho seznamu. Netflix, HBO Go, Amazon Prime Video patří mezi nejoblíbenější a nejdostupnější formy karanténní zábavy.

A přiznejme si na rovinu, kdekdo měl předplacené roční členství už před tímto domácím vězením. O to větší novinkou je promítání mnoha (především klubových) kin, která se rozhodla své filmy sdílet s veřejností prostřednictvím Vimea a podobných kanálů.

Nástroje pro videokonference

Mnoho z nás má povinný home office a s naším týmem spolupracovníků potřebujeme komunikovat na denní bázi. Protože schůzky nepřicházejí v úvahu a naše klienty si chceme za každou cenu udržet, musíme s nimi být v aktivním kontaktu. Proto si pomáháme různými virtuálními způsoby komunikace na bázi videohovorů.

Společnosti zaměřené na vývoj aplikací naštěstí neusnuly na vavřínech a mezi 10 TOP aplikací pro pracovní videohovory se umístily: Zoom, Google Hangouts, Google Meet, GoToMeeting, Skype for Business, Cisco WebEx, BlueJeans, Slack, Appear.in a FaceTime.

Videokonference

Online obchody

Velké množství obchodů je z pochopitelných důvodů zavřené. Pokud se nám tedy pokazí pračka, chceme si koupit nový kávovar nebo třeba tenisky pro naše nové sportovní záliby, musíme si pomoct, jak to jen jde. Oázou nákup se pro nás v posledních týdnech staly velké online obchody.

Nevíte, které to jsou? A co když vám řekneme, že je pravidelně používáte? Amazon, Mall, Heureka nebo Alza. Každá z těchto firem má jiný byznys model i předmět obchodu, spojuje je však online platforma jejich podnikání. Jen tak pro zajímavost, Amazonu se od začátku omezujících opatření daří natolik, že hledá 100 000 nových zaměstnanců!

Logistické firmy

Všechny ty online objednané věci k nám musí nějak dorazit, stejně jako pošta. Právě proto jsou dalším úspěšným segmentem v době domácí karantény i logistické firmy, které pomalu, ale jistě rostou. UPS, DHL, Geis, ReMax, Wolt, Bolt atd. Mohli bychom klidně pokračovat třeba až k rozvozu jídla přes Dáme jídlo.

Pandemie nového koronaviru a domácí karanténa tak pro mnoho firem rozhodně nemají devastační účinek. Je samozřejmé, že i během této krize lze vypozorovat 3 typy firem – profitující, krachující a něco mezi. Věříme, že se nacházíte právě v té první skupině. Anebo svůj podnik teprve zakládáte a potřebujete virtuální sídlo? Neváhejte a obraťte se na nás! Nejen že pro vás dokážeme vše zařídit, ale ještě vám poskytneme i lukrativní adresu.

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti